Centrála pivovarnické skupiny Asahi v Tokiu nejde přehlédnout – kancelářský komplex má totiž nad černou fasádou obří zlatou ozdobu, která svítí do dálky. Někdo v ní vidí kapku, někdo to, co zůstane po pejskovi na procházce, ale ve skutečnosti je to prý ohýnek. Aspoň tak to v roce 1989 vymyslel slovutný designér a architekt Philippe Starck. Budova Asahi se záhy stala symbolem vrcholného období japonské ekonomiky 80. a 90. let minulého století, kdy vládla světovým inovacím a moderním technologiím.
Co se dočtete dál
- Jak v japonském Asahi přistupují k českým značkám.
- Jak vnímají především Pilsner Urquell coby prémiové pivo a stroj na peníze.
- Co dalšího Asahi vyrábí a proč.
- Příběh Drahomíry Mandíkové, která se dostala v Asahi do vysoké manažerské pozice.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.