Česká e-commerce není jen Alza, Mall nebo Notino, ale i desítky tisíc malých a středních e-shopů, přes něž každý rok protečou desítky miliard korun. Ty si obvykle nestaví svou prodejní platformu samy, nýbrž využívají předpřipravená řešení pro tvorbu i správu internetových obchodů. Největší hráč v tomto odvětví v Česku i na Slovensku, společnost Shoptet, je nyní podle informací HN na prodej.
Co se dočtete dál
- Jaká zásadní firma české e-commerce je na prodej.
- Jaká by mohla být prodejní cena.
- Kdo majiteli radí s prodejem.
- Co může být faktorem proti prodeji.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.