Stavebnice Lego se středověkou tematikou z 80. a 90. let dodnes patří mezi sběrateli dánské značky k nejpopulárnějším. Plastové hrady tehdy dobývaly minifigurky náležející k různým klanům, jako třeba lví, orlí či dračí rytíři. Mimořádnou oblibu si však získali loupeživí lapkové z Vlčí smečky s šelmou na štítech. Jde totiž o poměrně raritní zástupce Lego světa, historicky se vyskytli jen ve třech nevelkých setech. A navíc „bad guys“, jak samo Lego Vlčí smečku nazývá, obecně fascinují více než slušňáci se lvem ve znaku.

Lego na nostalgii reagovalo a v posledních letech vydalo několik stavebnic vycházejících z někdejšího hradního prostředí určených dnes již dospělým fanouškům přezdívaným AFOL (Adult Fan Of Lego). Když se objevily první zprávy, že brzy přijde i comeback loupežníků, mnoho sběratelů to s napětím očekávalo. Poté co se začátkem letošního roku vlčí rytíř na prodejnách a v e-shopech skutečně objevil, však přišlo rozčarování.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Co způsobilo fenomenální zájem o postavičku?
  • Jak na situaci reagují prodejci hraček?
  • Jakou roli hraje skenování QR kódů při výkupu figurek?
  • Jaký je názor společnosti Lego na hromadné výkupy?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.