V sychravém lednovém dni si to pod ocelovou oblohou jde jen těžko představit. V mlžném oparu lze sotva na jedné straně tušit hřeben Krušných hor a na druhé obří povrchový důl Bílina. Jaroslav Poul ale při pohledu z okna své kanceláře popisuje, jak to tu vypadá v létě: támhle je umělé jezero Barbora, vzniklé zatopením jámy po těžbě hnědého uhlí, kam se jezdí koupat celé Teplice, a hned vedle pěkné golfové hřiště stejného jména. 
Poul, jeden z úspěšných, přesto málo známých českých podnikatelů, nedává návštěvě lekci z místopisu jen tak pro nic za nic. Kdo je místní, tak asi jeho firmu DanCzek Teplice zná. Pro přespolní to je však pravděpodobně neznámé jméno.
Sídlí v Košťanech, malém městě kousek od Teplic, a její centrálu nelze z hlavní silnice přehlédnout. Velikost a moderní háv nové budovy se vymykají rozměrům severočeského městečka a dávají tušit velký byznys.
Společnost DanCzek Teplice, jejíž název odkazuje na porevoluční dánsko-české kořeny, vyrábí a prodává cigarety, elektronické cigarety a nikotinové sáčky, zároveň distribuuje doutníky a tabák na balení, má vlastní síť trafik a patří jí i významný podíl v druhém největším velkoobchodním distributorovi tabákových výrobků u nás. Skupina společností patřících pod DanCzek prodává do 30 zemí světa, má téměř 700 zaměstnanců a je na ni nabalený byznys s tržbami, které loni lehce přesáhly 32 miliard korun.
Co se dočtete dál
- Jaké tržby a zisky dosahuje DanCzek Teplice.
 - Jaký je příběh prakticky neznámé tabákové společnosti.
 - Jakou strategii má DanCzek pro další expanzi.
 - Co majitelé říkají o tabákové a nikotinové legislativě.
 - Na jaké produkty do budoucna sázejí.
 
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		
															
			
		





