Pokud lidé chtějí zrekonstruovat třeba koupelnu, stačí jim na jednom ze specializovaných webových portálů zadat poptávku, případně ještě vyfotit aktuální stav místnosti, a pak čekat na nabídky. Šance, že na jejich inzerát přijde hned několik reakcí od řemeslníků, je dnes navíc poměrně vysoká.

Jde o velký rozdíl proti covidové pandemii, kdy bylo téměř nemožné sehnat pracovníka, který by měl čas dříve než za půl roku. Poptávka po stavebních pracích od té doby klesla a řemeslníci na to museli zareagovat. Zatímco dříve nepotřebovali reklamu a nové zakázky často kvůli svému vytížení odmítali, teď se musí víc snažit – nové klienty proto stále častěji hledají na internetu.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak roste počet živnostníků, kteří se hlásí o zakázky přes specializované servery.
  • Co je za vyšší online aktivitou řemeslníků.
  • Jak se vyvíjí poptávka.
  • O jaké profese je dnes největší zájem.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.