Pokud lidé chtějí zrekonstruovat třeba koupelnu, stačí jim na jednom ze specializovaných webových portálů zadat poptávku, případně ještě vyfotit aktuální stav místnosti, a pak čekat na nabídky. Šance, že na jejich inzerát přijde hned několik reakcí od řemeslníků, je dnes navíc poměrně vysoká.
Jde o velký rozdíl proti covidové pandemii, kdy bylo téměř nemožné sehnat pracovníka, který by měl čas dříve než za půl roku. Poptávka po stavebních pracích od té doby klesla a řemeslníci na to museli zareagovat. Zatímco dříve nepotřebovali reklamu a nové zakázky často kvůli svému vytížení odmítali, teď se musí víc snažit – nové klienty proto stále častěji hledají na internetu.
Co se dočtete dál
- Jak roste počet živnostníků, kteří se hlásí o zakázky přes specializované servery.
- Co je za vyšší online aktivitou řemeslníků.
- Jak se vyvíjí poptávka.
- O jaké profese je dnes největší zájem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.