Nákup z Tesca či Košíku, léky od Dr. Maxe nebo kuře z KFC mají jedno společné – když si je objednáte online, přivezou vám je domů tyrkysové dodávky Dodo. Technologicko-logistická společnost, která pro e-shopy doručuje zboží na takzvanou poslední míli, má za sebou další rok dvouciferného růstu. Napříč šesti evropskými trhy firma rozvezla 6,5 milionu zásilek a utržila 1,7 miliardy korun, což je meziroční zlepšení o 13 procent.
Co se dočtete dál
- Jakou výraznou změnu Dodo v doručování zboží nabídne.
- Co obnáší slotové doručení na míru.
- Jak Dodo využívá moderní technologie k optimalizaci doručení.
- Jaké jsou hospodářské výsledky firmy Dodo za loňský rok a co říká zakladatel o ziskovosti.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.