Předseda hnutí SPD Tomio Okamura je proslulý svou vytrvalostí. Drží například rekord v obstruování ve sněmovně – proti návrhu na umožnění korespondenční volby řečnil v kuse deset hodin a 44 minut. A podle nové studie společnosti Carl Data Company je Okamura premiantem i v další oblasti. Je totiž nejaktivnějším politikem na sociálních sítích. SPD navíc masivně investuje do reklamy.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Co je v analýze, která se zaměřila na předsedy politických stran na sociálních sítích.
  • Jaké nejčastější témata a emoce využívá Tomio Okamura ve svých příspěvcích.
  • V čem se Okamura odlišuje od ostatních předsedů stran.
  • Jak hodnotí politický marketing Okamury politolog.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.