Kromě toho, že je Ruslan Skopal známý jako majitel e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna či zachránce zkrachovalé značky Pietro Filipi, je také častým kritikem současných poměrů v českém e-commerce. Velká internetová tržiště neváhá označovat za záškodníky a z hlavy je schopen spočítat, jak jejich metody vyhýbání se povinným odvodům, jako jsou cla nebo recyklace, zvedají ceny za internetovou reklamu. „Její ceny vzrostly o dvacet procent, to může průměrného hráče na trhu položit,“ říká Skopal v rozhovoru pro HN.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se zahraniční internetová tržiště vyhýbají povinným poplatkům, clům a daním.
  • Co Ruslanu Skopalovi u Temu a spol. nejvíce vadí.
  • Jaká opatření navrhuje.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.