Kromě toho, že je Ruslan Skopal známý jako majitel e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna či zachránce zkrachovalé značky Pietro Filipi, je také častým kritikem současných poměrů v českém e-commerce. Velká internetová tržiště neváhá označovat za záškodníky a z hlavy je schopen spočítat, jak jejich metody vyhýbání se povinným odvodům, jako jsou cla nebo recyklace, zvedají ceny za internetovou reklamu. „Její ceny vzrostly o dvacet procent, to může průměrného hráče na trhu položit,“ říká Skopal v rozhovoru pro HN.
Co se dočtete dál
- Jak se zahraniční internetová tržiště vyhýbají povinným poplatkům, clům a daním.
- Co Ruslanu Skopalovi u Temu a spol. nejvíce vadí.
- Jaká opatření navrhuje.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.