Zásilkovna, respektive její mateřská skupina Packeta, má za sebou nejúspěšnější rok ve své historii. Tržby vyšplhaly na 8,46 miliardy, což je v podstatě dvojnásobek oproti roku 2021. Podobným tempem se zvýšil i počet přepravených balíčků na 131 milionů za rok.

Zásilkovna má na českém doručovacím trhu dominantní pozici. Odhaduje se, že zákazníkům e-shopů vozí skoro polovinu všech balíčků. Službu oblíbenou mezi zákazníky i e-shopy však brzy čeká zdražení a její pověst „miláčka“ trhu to minimálně na straně tuzemských internetových prodejců dost narušilo.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co a proč vadí e-shopům na zdražení služeb Zásilkovny.
  • Jak to ovlivní české e-shopy.
  • Jaká je matematika přepravy zboží z Číny pro Zásilkovnu.
  • Kolik procent v jejím byznysu tvoří balíčky z Číny.
  • Co může aktuální zdražení přinést za změny v české e-commerce.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.