Zásilkovna, respektive její mateřská skupina Packeta, má za sebou nejúspěšnější rok ve své historii. Tržby vyšplhaly na 8,46 miliardy, což je v podstatě dvojnásobek oproti roku 2021. Podobným tempem se zvýšil i počet přepravených balíčků na 131 milionů za rok.
Zásilkovna má na českém doručovacím trhu dominantní pozici. Odhaduje se, že zákazníkům e-shopů vozí skoro polovinu všech balíčků. Službu oblíbenou mezi zákazníky i e-shopy však brzy čeká zdražení a její pověst „miláčka“ trhu to minimálně na straně tuzemských internetových prodejců dost narušilo.
Co se dočtete dál
- Co a proč vadí e-shopům na zdražení služeb Zásilkovny.
- Jak to ovlivní české e-shopy.
- Jaká je matematika přepravy zboží z Číny pro Zásilkovnu.
- Kolik procent v jejím byznysu tvoří balíčky z Číny.
- Co může aktuální zdražení přinést za změny v české e-commerce.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.