Petr Kasa už prodával elektroniku a domácí spotřebiče, pak léky a doplňky stravy. A teď bude prodávat vodu. Ne teplou, ale filtrovanou. Po e-shopech Kasa.cz a Pilulka.cz se ve 47 letech pouští do nové životní kapitoly – stal se spolumajitelem a zároveň výkonným ředitelem projektu Lokni. Ten má ambici změnit přístup ke konzumaci vody a prosadit v Česku udržitelnou alternativu k baleným nápojům.
Lokni má téměř stovku filtračních stanic po celé republice, ze kterých si uživatelé loni načepovali přes dva miliony litrů vody. Nejsilnější je Lokni v prostředí vysokých škol a na velkých vlakových nádražích. Svá řešení dodává i do českých firem a domácností.
Co se dočtete dál
- Jak Petr Kasa hodnotí svůj konec ve společnosti Pilulka.
- Proč podle něho musel přijít nový investor.
- Jaké cítí emoce a proč se rozhodl povýšit zájmy firmy nad svoje.
- Proč se pustil do nového byznysu s vodou jménem Lokni.
- Jak se k němu dostal a jaké s ním má plány.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.