Petr Kasa už prodával elektroniku a domácí spotřebiče, pak léky a doplňky stravy. A teď bude prodávat vodu. Ne teplou, ale filtrovanou. Po e-shopech Kasa.cz a Pilulka.cz se ve 47 letech pouští do nové životní kapitoly – stal se spolumajitelem a zároveň výkonným ředitelem projektu Lokni. Ten má ambici změnit přístup ke konzumaci vody a prosadit v Česku udržitelnou alternativu k baleným nápojům.

Lokni má téměř stovku filtračních stanic po celé republice, ze kterých si uživatelé loni načepovali přes dva miliony litrů vody. Nejsilnější je Lokni v prostředí vysokých škol a na velkých vlakových nádražích. Svá řešení dodává i do českých firem a domácností.

Zbývá vám ještě 95 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak Petr Kasa hodnotí svůj konec ve společnosti Pilulka.
  • Proč podle něho musel přijít nový investor.
  • Jaké cítí emoce a proč se rozhodl povýšit zájmy firmy nad svoje.
  • Proč se pustil do nového byznysu s vodou jménem Lokni.
  • Jak se k němu dostal a jaké s ním má plány.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.