Jak název německé společnosti Autodoc napovídá, její podnikání se točí kolem páteře tamního průmyslu: aut. Cílí především na ta z druhé ruky, jde o online prodejce náhradních autodílů. Z trhu je slyšet, že ojetých vozů se bude v Evropě prodávat stále více na úkor těch nových. Že jde o lukrativní byznys, naznačují i hlavní čísla firmy. Například provozní marži by jí mohla závidět jak většina automobilek, tak převážná část světa e-commerce. Ve svých plánech navíc výrazně počítá i s Českem.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaké má Autodoc plány.
  • Jak a na čem vydělává.
  • Proč investuje zrovna v Česku.
  • Offline versus online svět v autosvětě.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.