Jak název německé společnosti Autodoc napovídá, její podnikání se točí kolem páteře tamního průmyslu: aut. Cílí především na ta z druhé ruky, jde o online prodejce náhradních autodílů. Z trhu je slyšet, že ojetých vozů se bude v Evropě prodávat stále více na úkor těch nových. Že jde o lukrativní byznys, naznačují i hlavní čísla firmy. Například provozní marži by jí mohla závidět jak většina automobilek, tak převážná část světa e-commerce. Ve svých plánech navíc výrazně počítá i s Českem.
Co se dočtete dál
- Jaké má Autodoc plány.
- Jak a na čem vydělává.
- Proč investuje zrovna v Česku.
- Offline versus online svět v autosvětě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.