Tomáš Fikar je jedním z veteránů domácí e-commerce scény, pohybuje se v ní v různých rolích i firmách přes dvacet pět let. V investorské skupině eRockets má jako byznys partner na starosti hledání nových příležitostí či sestavování manažerských týmů pro e-shopy, aby dosáhly co nejvyšších ziskových marží. A to dnes není v e-commerce zrovna lehký úkol. Podle Fikara se marže většiny obchodů pohybují v jednotkách procent. Zvlášť v poslední době musí e-shopy hlídat každé procento, aby neprodělávaly.

„V e-commerce se v poslední době výrazně mění zadání, které manažeři od vlastníků dostávají, a tím se mění i nároky na ně samotné. A někteří se nedokážou přizpůsobit,“ říká Fikar v rozhovoru pro HN. V eRockets působí společně se známými investory a podnikateli Ondřejem Klegou, Jiřím Hlavenkou nebo Josefem Mechem.

Skupina má podíly v e-shopech, jako jsou obchod s potravinami Grizly, se sportovní výbavou Sportega, módní firmy Ovečkárna a Vuch nebo nejnověji prodejce dřevěných výrobků ČistéDřevo.cz.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak složitý je v dnešní době nábor lidí do managementu.
  • Co se od manažerů vyžaduje.
  • Co jsou další trendy v e-commerce.
  • Pro jaké e-shopy je souboj s Temu likvidační.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se