Jeho život byl vždy pevně spojený se sportem. Josef Mech aktivně jezdí na kole a lyžích, hraje tenis, hokej a nově propadl padelu, tedy zábavné kombinaci tenisu a squashe. Se sportem spojil i své podnikání. S kamarádem Martinem Doškem založil v roce 2002 Sportobchod. Tak už se ale e-shop se sportovním vybavením nejmenuje. Před dvěma lety se přejmenoval na Sportegu, ještě o rok dříve v něm získal majoritu fond Enterstore ze skupiny Hartenberg Capital, investiční firma politika a podnikatele Andreje Babiše (ANO). Část podílu vlastní i investorská skupina eRockets.
Sportovní hantýrkou byly poslední roky Sportegy výsledkově nahoru dolů. Do loňského podzimu byl Mech u kormidla e-shopu, než sám dospěl k tomu, že by byl potřeba vyměnit trenér. Sportega totiž zažila za covidu pořádnou jízdu po horské dráze. Nejdříve přišel boom objednávek zapříčiněný tím, že lidé měli spoustu volného času a rozhodli se ho trávit aktivně. Sportega spustila nové kategorie jako outdoor nebo horská kola, sázka na zdánlivě jasnou kartu ale nevyšla.
Co se dočtete dál
- Jak dělat expanzi lowcostově.
- Jak se popasovat s přeplněnými sklady a problémy s cash flow.
- Jak se dívá na kamenné prodejny.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.