Tuzemská e-commerce se zvedá a spolu s ní i část, kde se prodávají věci z druhé ruky. Mezi online bazary nejrychleji roste hráč, s nímž to řadu let vypadalo všelijak. Aukro bývalo dominantní silou internetového nakupování v Česku, pak ale kombinací několika chybných byznysových rozhodnutích padlo téměř na dno. Pod novými majiteli ovšem portál změnil taktiku a byznysově se probudil k novému životu.
Zatímco v roce 2019, kdy do Aukra vstoupila finanční skupina Pale Fire Capital, mělo tržiště obrat zhruba 1,5 miliardy korun, dnes je toto číslo více než dvojnásobné. V loňském roce se na portálu, který je silný i na Slovensku, prodalo šest milionů produktů a přibylo 213 tisíc nových uživatelů. Trend pokračuje, za první letošní kvartál Aukru narostl počet ekonomicky aktivních uživatelů v meziročním srovnání o deset procent.
Co se dočtete dál
- Jak se daří aukčnímu portálu a online bazaru Aukro.
- Jak se portál změnil pod současnými vlastníky a na jaké rozhodnutí předchozích vedení museli reagovat.
- Které aukční strategie přivedly Aukro zpět na vrchol.
- Jaké zboží se prodává nejvíce na Aukru a co je trendy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.