Podnikatel Pavel Řehák se pustil s Directem do rozsáhlé expanze na automobilovém trhu. Direct auto, tedy byznysovou nohu skupiny , která má na starosti prodej nových a ojetých aut, svěřil od letošního dubna zkušenému manažerovi Davidu Hofmanovi. Jeho CV je docela nabité. Profesně vyrostl v poradenské firmě Boston Consulting Group, kde se propracoval až na místo partnera. Následně v regionu jihovýchodní Asie pracoval nejdříve v oboru maloobchodu a poté v energetice. Ve výčtu mu však chybí jakákoliv štace v automobilovém byznysu.
Nebývá přitom zrovna zvykem, že se v něm do vrcholových manažerských pozic pouští jen tak lidé bez zkušenosti z oboru. Nebude to pro Hofmana nevýhoda? Prý ne. „Věříme, že klíčovým předpokladem ke změně v odvětví je přínos nových myšlenek, tak jsme si vytvořili svou vlastní automotive firmu, kde uplatnění talentu z jiných odvětví považujeme za konkurenční výhodu,“ tvrdí v rozhovoru s HN.
Na konci června firma Direct auto otevřela v Praze v Horních Počernicích velký autosalon, v řeči jejích manažerů autogalerii, s ojetými i novými vozy. Do dvou let chce Direct pokrýt všechna česká krajská města a prodávat přes deset tisíc aut ročně. Tam ale ambice Directu nekončí, postupně se chce dostat i na polský a rakouský trh.
Co se dočtete dál
- Jaké jsou ambice Direct auto.
- Jak toho chce dosáhnout.
- Co jsou problémy českého autotrhu.
- Jaké jsou prodejní strategie.
- Jak se budou vyvíjet v Česku operativní leasingy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.