Podnikatel Pavel Řehák se pustil s Directem do rozsáhlé expanze na automobilovém trhu. Direct auto, tedy byznysovou nohu skupiny , která má na starosti prodej nových a ojetých aut, svěřil od letošního dubna zkušenému manažerovi Davidu Hofmanovi. Jeho CV je docela nabité. Profesně vyrostl v poradenské firmě Boston Consulting Group, kde se propracoval až na místo partnera. Následně v regionu jihovýchodní Asie pracoval nejdříve v oboru maloobchodu a poté v energetice. Ve výčtu mu však chybí jakákoliv štace v automobilovém byznysu.  

Nebývá přitom zrovna zvykem, že se v něm do vrcholových manažerských pozic pouští jen tak lidé bez zkušenosti z oboru. Nebude to pro Hofmana nevýhoda? Prý ne. „Věříme, že klíčovým předpokladem ke změně v odvětví je přínos nových myšlenek, tak jsme si vytvořili svou vlastní automotive firmu, kde uplatnění talentu z jiných odvětví považujeme za konkurenční výhodu,“ tvrdí v rozhovoru s HN. 

Na konci června firma Direct auto otevřela v Praze v Horních Počernicích velký autosalon, v řeči jejích manažerů autogalerii, s ojetými i novými vozy. Do dvou let chce Direct pokrýt všechna česká krajská města a prodávat přes deset tisíc aut ročně. Tam ale ambice Directu nekončí, postupně se chce dostat i na polský a rakouský trh. 

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaké jsou ambice Direct auto.
  • Jak toho chce dosáhnout.
  • Co jsou problémy českého autotrhu.
  • Jaké jsou prodejní strategie.
  • Jak se budou vyvíjet v Česku operativní leasingy.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.