Co mají společného internetové obchody Preciosa, Little Shoes, Angry Beards, Pura Vida, Girls Without Clothes, Kulina.cz nebo třeba e-shop lihovaru Žufánek? Všechny běží na platformě Shoptet. Tato pražská technologická firma poskytuje řešení pro tvorbu a správu celkem pro 43 tisíc e-shopů, zejména v Česku a na Slovensku. Její klienti mají dohromady roční obrat v objemu 66 miliard korun.
Shoptet je na české e-commerce scéně opravdu velkým hráčem, má zhruba čtyřicetiprocentní podíl. Není divu, že taková firma je pro investory atraktivním aktivem.
Co se dočtete dál
- Kdo bude novým majitelem Shoptetu.
- Na kolik transakce firmu ocenila.
- Jak se vyvíjela jednání se zájemci a kdo je řídil.
- Proč je Shoptet pro investory atraktivním aktivem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.