Kuřecí fastfood Čechům chutná. Dlouhodobá obliba KFC je dobře známá a dokazuje ji i fakt, že smažené kuře z Kentucky má u nás více poboček než McDonald’s. K zaběhnutým značkám rychlého občerstvení se předloni přidalo konkurenční Popeyes, jehož otevření přineslo do centra Prahy na několik týdnů dlouhé fronty strávníků.
O tom, že obliba drůbežího masa – v drtivé většině kuřecího – u nás průběžně roste, svědčí i statistiky Českého statistického úřadu. Vrchol spotřeby zatím přišel během covidu. V roce 2021 šlo o 29,9 kilogramu na hlavu, předloni to bylo 29,2 kilogramu. Každopádně v tomto ohledu patříme k evropské špičce.
Co se dočtete dál
- Jaký fastfoodový řetězec se k nám chystá?
- Do kterých zemí bude expandovat?
- Jak se vyvíjí spotřeba kuřecího masa v Česku v posledních letech?
- Kdo stojí za rychlým růstem značky a kdo do ní investoval?
- Jak se v Česku daří Popeyes, na který se po otevření stály fronty?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.