Hodinky s i-časem už kupují i Češi

Praha, 3. 11. 2000
Zřejmě největší popularitu získal internetový čas ve Skandinávii, jež je v oblasti hi-tech tradičně vpředu. Sven Janson, analytik internetových firem ze Stockholmu, si své první Swatch s novou technologií koupil před rokem. Používá je nejen jako výraz své příslušnosti k online komunitě, ale i jako prostředek pro navázání konverzace na večírcích. "Nosím přísně formální oblek, ale s internetovými hodinkami. Je to cool."
Jednou z prvních uživatelek nové technologie v ČR se stala 22letá studentka VŠE Renáta Ouředníková. "Přítel mi hodinky dovezl z Německa a i se clem přišly asi na tři tisíce korun. Oba rádi cestujeme, a tak se docela hodí, že nemusíme počítat časová pásma. Jednou, když byl přítel v USA, jsme se domluvili, že si zavoláme v @600. A klaplo to," dodává Renáta. Své staré hodinky Tissot si ovšem ponechala: "Jsou prostě hezčí."
"Máme je v prodeji už asi dva měsíce," řekla HN Jana Sklenářová ze zlínského hypermarketu Carrefour. "Lidé je docela berou, i proto, že jsou vodotěsné do 100 metrů." Prodávaly by se takové hodinky, i kdyby vůbec neukazovaly klasický čas? "To asi ne. To už by bylo moc..."
(maj, WSJE)

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist