Nápoje značky Pinelli znají především mladí lidé a sportovci

Energetické a speciální nápoje firmy Pinelli, s.r.o., ve Svobodné Vsi si svou cílovou skupinou nalezly především mezi lidmi od dvanácti do pětadvaceti let a obecně pak mezi všemi, kdo vyznávají aktivní přístup k životu.
Po pečlivém zhodnocení situace na trhu vznikl ve Svobodné Vsi poblíž Žehušic v roce 1995 vůbec první tuzemský energetický nápoj Semtex, po němž rychle následovaly další. Pinelli důsledně sleduje trendy v rozvoji světového trhu s energetickými a speciálními nápoji. Kromě energetických nápojů typu Semtexu (či silnějšího Semtex Forte s obsahem taurinu, kofeinu, vitamínů apod.), se prosazují isotonické nápoje pro sportovce, stejně jako pro pracovníky horkých provozů i pro období zvýšené tělesné námahy. Pinelli v tomto oboru nabízí svůj Isosprint s chutí a vůní citrusových plodů, citrónovou šťávou a přídavkem minerálních látek a vitamínů. Nápoj pro rychlé nasycení Fast Food ze Svobodné Vsi je směsí ovocných šťáv a dření bez cukru.
Zato však obsahuje vitamíny a vysoký obsah vlákniny. Fast Food se stal alternativou tzv. hamburgerového výživového stylu. Letos byla tomuto nápoji v Brně udělena Zlatá Salima. Jinou novinkou je energetický nápoj pro řidiče Truck Power, určený řidičům a jehož povzbudivý účinek je rovnoměrný a trvá několik hodin.
Tradičními výrobky Pinelli už naopak proti těmto novinkám je například Erektus Guarana energy drink, obsahující výtažky z exotických rostlin. Stejně jako třeba Semtex Junior, nápoj svým složením vhodný i pro děti. No delirium odbourává účinky nevhodné či přílišné konzumace alkoholu.
Společnost Pinelli je jediným výrobcem nápojů ze zemí bývalého sovětského bloku, který je plní do recyklovatelných speciálních ALU plechovek o obsahu 250 mililitrů s trhacími víčky.
Energetickými nápoji Pinelli pokrývá více než polovinu tuzemského trhu. Jak tvrdí ředitel Petr Krejčík, Pinelli v Evropě představuje doslova raritu, neboť tak v prodeji poráží na své vlastní domácí půdě takového giganta, jakým je Red Bull. Objemem produkce je Pinelli na "starém kontinentě" mezi takto specializovanými společnostmi na čtvrtém až pátém místě. Vyváží na Slovensko, do Maďarska, Polska, ale i do Švédska, Velké Británie, Itálie, Německa, Chorvatska atd.
Nejčastěji si lidé nápoje značky Pinelli kupují na diskotékách, u čerpacích stanic a v supermarketech.
Pinelli se podílí na sponzorování extraligových hokejistů z Pardubic, ale pomáhá i v organizaci například skateboardových soutěží, závodech horských kol a v dalších netradičních sportech.
Logo firmy obvykle provází i různé techno party a zaskvělo se i na nedávném červencovém technofestivalu v Berlíně, jehož se zúčastnilo půldruhého miliónu lidí.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist