Češi zažili loni největší cashback akci v historii tuzemského bankovnictví. Česká spořitelna ve dvou vlnách nabídla svým klientům vratky z nákupů – určitá procenta z utracených částek. Akce proběhla u řetězců Albert a Globus a banka lidem poslala na účty dohromady více než 260 milionů korun.

I když banka akci marketingově vysvětluje jako starost o finanční zdraví zákazníků a „pomoc nízkopříjmovým klientům“ v době rostoucích cen, záměrem bylo hlavně co nejvíc lidí přimět využívat bankovnictví v mobilu. To spořitelně šetří náklady a zhodnocuje stamilionové investice do digitalizace.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se