Od minulého týdne oficiálně drží vládu nad Zásilkovnou uskupení investorů v čele s mezinárodním fondem CVC. Nový výkonný ředitel Erich Čomor už si začal vedení mateřské společnosti Packeta měnit k obrazu svému. Nejde jen o personální výměny, ale i doplnění mezer v managementu.

Čomor, někdejší šéf Air Bank a českého Home Creditu, v nedávném rozhovoru pro HN popsal cíle, které před firmu vytyčil. „Cílem je zdvojnásobit velikost Packety během pěti let,“ prohlásil. Větší tržby mají jít ruku v ruce s posilováním značky Zásilkovna jako „love brandu“ a také navýšením počtu výdejních z-boxů.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká nová jména přišla do vedení Zásilkovny.
  • Kdo zevnitř firmy povýšil.
  • Jaká byla reakce na první vnitrofiremní setkání vedení se zaměstnanci.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.