Jestli příští rok ve sněmovních volbách obhájí dnešní vládní strany své minulé vítězství nad Babišem a Okamurou, nebude to kvůli dobré práci vlády. Bude to zoufalé a upachtěné vítězství strachu před nástupem populistických obchodníků s voličskou frustrací. Pokud vůbec nějaké vítězství bude. Protože strany vládní pětikoalice kupodivu dělají i ve své zoufalé situaci všechno pro to, aby nebylo.
Před posledními sněmovními volbami tvrdili její lídři: „Nejsme jako Babiš.“ „Éra politického marketingu Andreje Babiše, současné stadium české politiky, v něčem připomíná smutnou minulost. Velkolepé plány mají překrýt bídnou skutečnost, mizérie výkonu se prohlašuje za úspěch... (...) Tak sorry, tuto hru já nehraji,“ napsal v únoru 2019 dnešní premiér a předseda ODS Petr Fiala. Jenže sorry, přesně tu hru dnes hraje.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.
Co se dočtete dál
- Čemu Piráti raději věnují energii, místo aby nám vysvětlili, jak jdou práce na digitalizaci státní správy?
- Jak se jmenuje koník, kterého loni pokřtil premiér Petr Fiala?
- A mohou demokratickým politikům pomoci „marketingová moudra“?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.