Téměř každý manažer někdy musel zorganizovat poradu na poslední chvíli. Nejraději by byl na takovou situaci předem připraven a měl k dispozici potřebné informace. Článek na www.educity.cz popisuje sedm strategií, které jsou pro takovou situaci nezbytné.
Nejprve zvažte, zda je porada skutečně nutná. V některých případech ji lze odložit na později nebo využít alternativní metody, jako je například telekonference.
Pokud je porada nevyhnutelná, ujistěte se, že jste naplánovali nejzákladnější opatření (místo a čas konání, agendu, pozvání konkrétních osob, občerstvení...).
Průběžně vytvářejte seznamy úkolů.
Mějte po ruce aktualizovaný seznam osob, které bude v případě spěchu třeba kontaktovat. Podobně sepište i seznam webových zdrojů, které by se mohly v takové situaci hodit.
Budujte vztahy. Nečekejte, až budete sami od někoho potřebovat službu, ale usilujte o vybudování dobrého týmu dodavatelů, prodejců a dalších osob, které můžete na poslední chvíli kontaktovat.
Mějte připravený nouzový plán pro případ selhání prvního.
Naučte se smát. Zachování smyslu pro humor pomůže zabránit šílenství, hněvu a frustraci z dezorganizovaných nadřízených, kteří chtějí na poslední chvíli zázraky.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



