Zpráva s titulkem Značka Karosa končí (HN 5. prosince) mne udivila. Souhlasím samozřejmě se stanoviskem mediálního poradce Jiřího Mikeše, že jde o neuvážený čin společnosti Iveco. Karosa má tradici na trzích, kde o nějakém autobusu Irisbus nic nevědí, ale kde ještě dnes jezdí tisíce českých karos. Společnost Volkswagen dobře věděla, proč ponechala značku Škoda na mladoboleslavské produkci a také plzeňská škodovka se jí nechce za nic vzdát.
Značka má hodnotu a tradice se nedá nahradit za pár let. Chápu, že vysokomýtská firma se opozdila ve vývoji a ztrácela konkurenceschopnost. Ale totéž přece kdysi platilo i pro vozy z Mladé Boleslavi, které se dnes vyrovnají evropskému standardu. Tak proč opouštět něco, co má zvuk?

Jaroslav Dokoupil, Vysoké Mýto



Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist