Hana Machková
Publikace vás seznámí s hlavními koncepcemi strategického mezinárodního marketingu (vývozní, globální a interkulturální marketing) a základními teoretickými přístupy k internacionalizaci. Získáte informace o mezinárodním prostředí, jeho vlivu na mezinárodní podnikání a o rizicích s ním spojenými. Poznáte metody, které využívají globálně působící výzkumné agentury, najdete zde i informační zdroje pro české vývozce. Volba formy vstupu na zahraniční trhy, strategické plánování a problematika segmentace mezinárodních trhů, výběru cílového trhu a stanovení vhodného positioningu završují strategická firemní rozhodování. Závěr knihy se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu: mezinárodní výrobkové politice, firemní značkové politice, mezinárodní cenové politice, distribuční politice a problematice mezinárodní komunikační politiky. Srozumitelný text vám pomůže problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi.
Kniha má 208 stran, cena je 249 Kč. Kód knihy: 01706.
Knihu si můžete písemně objednat na adrese Economia a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: dagmar.suchmova@economia.cz, nebo na internetové adrese http://knihy.ihned.cz, kde vám zařídí její zaslání na dobírku přímo z nakladatelství GRADA Publishing (informace na tel. 220 386 511-2) nebo z nakladatelství FREYTAG a BERNDT (informace na tel. 221 732 624-5). Členové ECONOMIA Benefitklubu, kteří u publikace uvedou na objednávce číslo své klubové karty a kód knihy, obdrží 30% slevu.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist