Hana Machková

Publikace vás seznámí s hlavními koncepcemi strategického mezinárodního marketingu (vývozní, globální a interkulturální marketing) a základními teoretickými přístupy k internacionalizaci. Získáte informace o mezinárodním prostředí, jeho vlivu na mezinárodní podnikání a o rizicích s ním spojenými. Poznáte metody, které využívají globálně působící výzkumné agentury, najdete zde i informační zdroje pro české vývozce. Volba formy vstupu na zahraniční trhy, strategické plánování a problematika segmentace mezinárodních trhů, výběru cílového trhu a stanovení vhodného positioningu završují strategická firemní rozhodování. Závěr knihy se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu: mezinárodní výrobkové politice, firemní značkové politice, mezinárodní cenové politice, distribuční politice a problematice mezinárodní komunikační politiky. Srozumitelný text vám pomůže problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi.

Kniha má 208 stran, cena je 249 Kč. Kód knihy: 01706.

Knihu si můžete písemně objednat na adrese Economia a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: dagmar.suchmova@economia.cz, nebo na internetové adrese http://knihy.ihned.cz, kde vám zařídí její zaslání na dobírku přímo z nakladatelství GRADA Publishing (informace na tel. 220 386 511-2) nebo z nakladatelství FREYTAG a BERNDT (informace na tel. 221 732 624-5). Členové ECONOMIA Benefitklubu, kteří u publikace uvedou na objednávce číslo své klubové karty a kód knihy, obdrží 30% slevu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist