- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Automobilovým trhem budoucnosti je Čína. Evropu čeká stagnace
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Čtvrtina továren světového automobilového průmyslu je zbytečná.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Na počátku éry vozidel na kolech s jiným než lidským či zvířecím pohonem byl Wattův parní stroj, který přeměňoval tepelnou energii v...
1. 6. 2009
Volkswagen dobývá světový automobilový trh, může porazit Toyotu
Společnost Volkswagen získala velkou posilu v podobě finančních stimulů a ty využila na posílení prodeje na klíčových trzích v Číně, Německu a...
17. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení
Peking brzdí automobilový boom, zvýší daň na malá auta
Prodej osobních automobilů v Číně se v listopadu meziročně zdvojnásobil na 1,04 milionu vozů. Za celý rok se zde prodá zhruba 10 milionů aut.
9. 12. 2009 ▪ 2 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropa nejede. Centra obchodu jsou jinde, v kurzu jsou spíše Vietnam nebo Mexiko
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropa nejede. Centra obchodu jsou jinde, v kurzu jsou spíše Vietnam nebo Mexiko
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Mírotvůrce Babiš ve vrbětickém osvětlení. Od „útoku na zboží“ k mnichovanství nebo něčemu ještě horšímu
Někdy se zdánlivě nesouvisející události propojí tak, že jedna patřičně osvětlí druhou. Událost první: policie v pondělí oznámila, že útok na...
30. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení