Podobně jako na klasických doktorských programech bude jádro studia tvořit individuální výzkumný projekt. Nebude však znamenat výzkum tradičních teoretických problémů - noví doktorandi budou pomocí výzkumu hledat odpovědi na vlastní praktické otázky a problémy, se kterými se setkávají při řízení svých firem v praxi. Také výuka, organizovaná převážně o víkendech 2-4krát ročně v Praze a Brně, bude kromě klasických "metodologických" předmětů zahrnovat i ekonomicko-manažerské moduly. A navíc v oblastech, které se v manažerských programech u nás stále běžně nevyučují - International Entrepreneurship, Entrepreneurial Marketing, Change as Oportunity aj.
První studenti absolvují tento mezinárodní program, vedený plně v angličtině, po třech až čtyřech letech. Doktorský titul a diplom (PhD) jim udělí přímo finská University of Jyväskylä. Ta je jednou z předních finských univerzit, kromě jiného i díky úzké spolupráci s finskou podnikatelskou sférou. "Finsko si vydobylo svoji pozici mezi ekonomicky nejvyspělejšími zeměmi světa především rozvojem a uplatňováním poznatků vědy a výzkumu v praxi, management nevyjímaje," dodává Miloslav Keřkovský, rektor Brno International Business School.
Vystudováním programu získají úspěšní absolventi nejvyšší možnou vysokoškolskou kvalifikaci. Ta jim kromě nových znalostí, které budou moci uplatnit při řízení svých firem v praxi, umožní i vyučovat na vysokých školách u nás i v zahraničí. Další informace poskytne Bedřich Snášel (snasel@bibs.cz, tel.: 775 958 732). Více informací naleznete i na www.bibs.cz.
Daniel Jesenský
prezident asociace POPAI Central Europe
"V doktorském programu na BIBS provádím výzkum efektivity prostředků marketingové komunikace v místě prodeje (POP), poměrně rozsáhlý výzkum sponzorují společnosti Coca-Cola, Mars a další partneři. Jeho smyslem je vytvořit modely, které by umožnily POP prostředky efektivněji implementovat do maloobchodního prostředí a dále zvyšovat jejich prodejní účinnost. Výsledky výzkumu využívám jak ve vlastním podnikání, tak v rámci asociačních aktivit týkajících se vzdělávání a podpory oboru in-store marketingu. Jako zásadní výhodu tohoto studia vnímám především možnost zaměřit se na vlastní praktické téma, jehož výzkum je pro mne profesionální výzvou i zdrojem inspirace."
Alena Hanzelková
ředitelka pro doktorské programy a akademické záležitosti, B.I.B.S, a.s.
Ekonomická fakulta University of Jyväskylä, Finsko
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist