Společnost Vodafone podporuje podnikatelské soutěže Hospodářských novin dlouhodobě.
"Jedním z hlavních důvodů je představit veřejnosti zajímavé podnikatelské nápady, kterými se firmy výrazně liší od konkurence," říká Omar Farghali, ředitel SME Sales
firmy Vodafone.
HN: Proč telefonní operátor Vodafone zaštiťuje soutěž o titul Byznys rebel?
Chceme tak ocenit ty, kteří mají odvahu originálním způsobem posouvat zažitá pravidla ve svém oboru podnikání a svým zákazníkům díky tomu přinášet jasné výhody.
HN: Kdo vás z letošních soutěžících nejvíce zaujal?
Nejvíce se mi líbí příběhy, kdy podnikatelé naváží na zaniklou tradici či řemeslo. Letos mě například takto zaujala podnikatelka, která vyrábí keramické knoflíky.
HN: Věnujete vítězi nějakou cenu?
První "rebel" dostane od nás věcné ceny a titul Vodafone Byznys rebel. Už v průběhu soutěže ale oceňujeme vítězné firmy jednotlivých krajských kol.
HN: Proč je podle vás užitečné se do soutěže přihlásit?
Je to hlavně kvůli mediálnímu zviditelnění, ale také kvůli navazování kontaktů s podnikateli z jiných regionů.
HN: Plánujete podpořit Byznys rebela i v příštích letech?
Partnerem soutěže jsme již třetím rokem a rádi bychom v tom pokračovali.
Omar Farghali, ředitel SME Sales Vodafonu