Společnost Vodafone podporuje podnikatelské soutěže Hospodářských novin dlouhodobě.

"Jedním z hlavních důvodů je představit veřejnosti zajímavé podnikatelské nápady, kterými se firmy výrazně liší od konkurence," říká Omar Farghali, ředitel SME Sales
firmy Vodafone.

HN: Proč telefonní operátor Vodafone zaštiťuje soutěž o titul Byznys rebel?

Chceme tak ocenit ty, kteří mají odvahu originálním způsobem posouvat zažitá pravidla ve svém oboru podnikání a svým zákazníkům díky tomu přinášet jasné výhody.

HN: Kdo vás z letošních soutěžících nejvíce zaujal?

Nejvíce se mi líbí příběhy, kdy podnikatelé naváží na zaniklou tradici či řemeslo. Letos mě například takto zaujala podnikatelka, která vyrábí keramické knoflíky.

HN: Věnujete vítězi nějakou cenu?

První "rebel" dostane od nás věcné ceny a titul Vodafone Byznys rebel. Už v průběhu soutěže ale oceňujeme vítězné firmy jednotlivých krajských kol.

HN: Proč je podle vás užitečné se do soutěže přihlásit?

Je to hlavně kvůli mediálnímu zviditelnění, ale také kvůli navazování kontaktů s podnikateli z jiných regionů.

HN: Plánujete podpořit Byznys rebela i v příštích letech?

Partnerem soutěže jsme již třetím rokem a rádi bychom v tom pokračovali.

 

Omar Farghali, ředitel SME Sales  Vodafonu