Čína a módní byznys jsou nerozlučná dvojice. Téměř obden vyjde v agenturách zpráva o tom, jak moc je Čína pro oděvní společnosti a módní návrháře důležitá. A čínská síla se začíná projevovat i jinak - sílí vliv návrhářů, kteří jsou v Číně doma. A za pár let možná předčí nejlepší evropské tvůrce.

Je to především Čína, díky níž stoupají zisky výrobců oblečení. "Evropské značky budou těžit z rostoucího bohatství v Číně," řekl o stoupající čínské poptávce Claus-Dietrich Lahrs, šéf značky Hugo Boss, která díky Číně vzrostla meziročně téměř o třetinu. Jen o pár dní dříve zaznělo z luxusní skupiny LVMH, že Číňané jsou do luxusních výrobků značky Louis Vuitton "doslova zamilovaní".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se