Když přišel pracovně do Belgie ještě jako zaměstnanec společnosti Unilever, byl tam první Východoevropan. Zažil, že jednání začala ve francouzštině, pokračovala ve vlámštině a končila v angličtině, a byl zcela ztracen. "První půlrok v cizím prostředí jsem vždy nenáviděl," říká Karel Foltýn. "Tam jsem si ale uvědomil, jak důležité je získat si lidi na svou stranu. V Česku jsme pořád orientováni spíše na výrobu. Ale myslím, že nastává trend, kdy se ekonomika bude muset zaměřit i na služby. Řada mých kolegů ze zahraničí mi ale říká, že Češi nejsou moc ochotní sloužit zákazníkovi. To musíme postupně změnit," uvádí Foltýn, dnešní personální ředitel společnosti Tesco.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se