Zájem o unikátní zboží, které jim pomůže ušetřit náklady. A snaha utrácet u firem, které své zisky vracejí zpět do místního regionu. Takoví jsou současní američtí zákazníci. Díky jejich obavám z příchodu další vlny ekonomické krize mají české firmy větší šanci než dřív proniknout na tamní trhy.
"Tamní trh byl hodně konzervativní a orientovaný na domácí výrobce. Dnes jsou zákazníci schopní přijímat i další alternativy. Rozhlíží se a hledají, kde nakoupit efektivněji," popisuje Tomáš Kolář, výkonný ředitel společnosti Linet, která před rokem zřídila v USA svoji pobočku. Firma původně zvažovala akvizici některého z amerických výrobců, nakonec se rozhodla založit zastoupení vlastní.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.