České firmy míří nejčastěji do Bavorska a do Saska. "Komunikace německých obchodních partnerů je velmi odměřená, ale zato velmi věcná a systematická. Člověk se musí na jednání důkladně připravit," říká v rozhovoru Vít Bruner, vedoucí kanceláře CzechTrade v Düsseldorfu. Německý příklon k obnovitelným zdrojům by teď mohl být podle něj pro tuzemské firmy zajímavou příležitostí. Češi například umí stavět fotovoltaické elektrárny.
Němci vnímají, že české firmy dokážou nabídnout německou kvalitu za české ceny, říká Vít Bruner, šéf německé kanceláře agentury CzechTrade.
Příležitosti pro české firmy jsou podle něj hlavně v oblasti subdodávek. "Německá ekonomika má velmi širokou průmyslovou základnu. V každém segmentu je celá řada příležitostí," říká.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení