Osudy francouzsko-německo-italské značky v mnohém připomínají sinusoidu. Mezi dvěma vrcholy je ale dlouhý pád. Firmě se nedařilo od konce druhé světové války až po převzetí koncernem Volkswagen v roce 1998. Bugatti v té době měnilo vlastníky, po několika neúspěšných pokusech nakonec putovalo pod ochranná křídla Ferdinanda Piëcha, vnuka Ferdinanda Porscheho a tehdejšího bosse VW. Ten v roce 2000 ohlásil Veyron jakožto nejrychlejší, nejvýkonnější a nejdražší automobil světa a Bugatti tak vrátil zpátky na vrchol.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se