Osudy francouzsko-německo-italské značky v mnohém připomínají sinusoidu. Mezi dvěma vrcholy je ale dlouhý pád. Firmě se nedařilo od konce druhé světové války až po převzetí koncernem Volkswagen v roce 1998. Bugatti v té době měnilo vlastníky, po několika neúspěšných pokusech nakonec putovalo pod ochranná křídla Ferdinanda Piëcha, vnuka Ferdinanda Porscheho a tehdejšího bosse VW. Ten v roce 2000 ohlásil Veyron jakožto nejrychlejší, nejvýkonnější a nejdražší automobil světa a Bugatti tak vrátil zpátky na vrchol.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.