Oprava prvních čtyř úseků dálnice D1 by mohla být levnější o desítky až stovky milionů. Tvrdí to muž, který tepnu spojující Prahu a Brno dobře zná. Emil Šlachta se totiž v šedesátých letech podílel na návrhu konstrukce nejstarší české dálnice. "Šlo by to udělat za výrazně nižší náklady. Byla by s tím samozřejmě práce, to celé vymyslet, ale šlo by to," tvrdí letos šestaosmdesátiletý muž, který před lety pracoval ve Výzkumném ústavu dopravním.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se