Reklamní agentury si je nemůžou vynachválit: světelné LED billboardy spolehlivě přitáhnou pozornost k reklamě, která na nich běží jako v televizi. Policie má ale na věc opačný názor. U silnic jsou tyto reklamní poutače velmi nebezpečné, protože odvádějí pozornost řidičů daleko víc než klasické billboardy, tvrdí policisté. Navzdory tomu se ale počet LED billboardů v Česku zvyšuje.
"Vnímáme to jako skutečný problém. Tyto proměnlivé reklamy jsou horší než běžné. Řidič se soustředí na obrazovku a nesleduje dopravu. Takový billboard upoutá pozornost až na několik sekund," říká šéf dopravní policie Leoš Tržil.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.