Reklamní agentury si je nemůžou vynachválit: světelné LED billboardy spolehlivě přitáhnou pozornost k reklamě, která na nich běží jako v televizi. Policie má ale na věc opačný názor. U silnic jsou tyto reklamní poutače velmi nebezpečné, protože odvádějí pozornost řidičů daleko víc než klasické billboardy, tvrdí policisté. Navzdory tomu se ale počet LED billboardů v Česku zvyšuje.

"Vnímáme to jako skutečný problém. Tyto proměnlivé reklamy jsou horší než běžné. Řidič se soustředí na obrazovku a nesleduje dopravu. Takový billboard upoutá pozornost až na několik sekund," říká šéf dopravní policie Leoš Tržil.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se