Technika má dvě funkce. Funkci diagnostickou, ve které prověřujeme vlastní podstatu činnosti, vlivy prostředí a existenci cílů, a funkci procesní, v níž hledáme lepší způsoby vykonávání dané činnosti.

Stejným způsobem se lze podívat na vzdělávání manažerů. Identifikujeme změny prostředí a požadavky firem vedoucí ke změnám požadavků na kompetence manažerů, zpochybňujeme současné způsoby vzdělávání manažerů a hledáme jiné, efektivnější způsoby vzdělávání, které reflektují nové požadavky na kompetence manažerů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se