Nejmenší kraj v Česku ve volebním roce utrácí výrazně víc za to, aby byl vidět. Za propagaci zaplatili letos politici z Karlovarského kraje už 21 milionů, což je víc než třetina výdajů za celé volební období. To může vzbuzovat podezření, že si krajská vláda z veřejných peněz přiživuje volební kampaň.

"Podařilo se nám získat peníze z evropských fondů, mohli jsme si tedy dovolit platit více akcí než v předchozím období. Jedná se například o Veletrhy cestovního ruchu či Prezentaci kulturního dědictví. Udělali jsme také cizojazyčné verze našeho webu," vysvětluje mluvčí kraje Andrea Bocková. Propojení s kampaní odmítá.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se