Na jedno pracovní místo připadá v průměru dvanáct uchazečů. U některých pozic, například administrativních, se ale může číslo snadno vyšplhat i přes 70. Firmy proto vylepšují metody, jak z takového množství neznámých lidí vybrat ty skutečně nejlepší. Zjistit, že se nový pracovník do týmu nehodí, až během zkušební doby je totiž zbytečné plýtvání - jak penězi, tak energií.

Klasické pohovory s personalistou na téma "kde se vidíte za pět let a jaké jsou vaše nejlepší a nejhorší vlastnosti" přestávají být hlavním způsobem, jak nové lidi do týmu vybrat. Mnoho uchazečů už má s takovými pohovory bohaté zkušenosti, a tak se mohou snadno stylizovat do role někoho, kým nejsou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se