Obzory rozšíří týdeník drážních odborářů Obzor. Konkurence na železnici totiž podle posledního vydání vede nejen k rušení vlaků, ale hlavně k prudkému nárůstu smrtelných úrazů a zpoždění. Důvodem údajně je, že si na železnici jezdí, kdo chce a jak chce.

Odboráře děsí i to, že v konkurenčním prostředí zaměstnává železnice méně lidí. Menší je i odbornost vlakového personálu. Například ve Švédsku už se neškolí šest měsíců, ale mají jen třítýdenní kurz a hned se musí starat o cestující.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se