Velké firmy stahují své reklamní kampaně z Facebooku. Významní inzerenti, jako japonská automobilka Nissan či největší britská stavební firma Nationwide, tak činí poté, co se reklamy na jejich produkty objevily vedle urážlivých komentářů a fotografií.

Inzerce na auta Nissan, firmu Nationwide a například též na kosmetické produkty Dove od firmy Unilever byly totiž automaticky umísťovány vedle závadných fotografií - například zneužívaných žen -, které si uživatelé Facebooku vyhledali či na ně náhodou narazili.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se