Změna životní pojistky obvykle vyžaduje návštěvu pobočky nebo korespondenci s pojišťovnou. V takovém případě není výjimkou, že při vyplňování formuláře uživatel chybuje a žádost o změnu se tím pozdrží. Internetový nástroj Aegon eChange, který pojišťovna spustila na sklonku loňského roku, tyto nepříjemnosti odbourává a šetří tak klientům i poradcům čas.

"Klienta při žádosti o změnu provází intuitivní menu, které mu nabízí pouze ty produktové změny, které jsou relevantní pro jeho stávající smlouvu. Tu není nutné rušit a nahrazovat smlouvou novou," říká specialistka na komunikaci Aegon Pojišťovny Martina Novotná.

Uživatel tak může kdykoliv z pohodlí svého domova doplnit svůj profil o nejnovější údaje v případě zásadních životních změn, ale také podle svých preferencí přidat pojištění proti novým rizikovým událostem nebo využít aktualizované nabídky stávajících produktů.

K prvnímu výročí smlouvy může být také provedena změna indexace pojištění.


Aegon eChange

On-line změna nastavení životního pojištění pomocí interaktivního průvodce
Klient může změnit výši měsíční pojistné částky, indexaci nebo přidat nové pojistné produkty.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist