Firemní vozy jsou ideálním místem pro reklamu. Pohybují se ve městech i mimo ně, anebo stojí zaparkované na rušných ulicích. Jsou tak téměř neustále na očích, a pokud podnikatel zvolí správnou formu polepu, mají šanci zasáhnout cílovou skupinu. Fólie na auta v dnešní době nabízejí široké možnosti, mají ale i svá úskalí. HN radí, jak se na trhu s polepy zorientovat.

Reklamy se na autech objevují už dvacet let, trend je v této oblasti jasný - od pouhých nálepek se postupně firmy přesouvají k zabalení celého vozu do fólie.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se