Tohle krásné české přísloví by si měli opakovat zadavatelé reklamy. Reklama není totiž nic jiného než komunikace. Platí tak pro ni stejné zásady, jako pro každou jinou komunikaci. Třeba pro rozhovory mezi lidmi. Spousta firem si ovšem letos během povodní neuvědomila, že někdy je mluvení prostě nevhodné. Například když někoho postihne neštěstí.
Zatímco média jela na plné obrátky a snažila se nám všem přinášet co nejpřesnější a nejužitečnější informace, další velcí "uživatelé" mediálního prostoru, zadavatelé reklamy, v mnoha případech zaspali.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.