Každý film je kusem komunikace sám o sobě. Každý film nám vypráví nějaký příběh, nebo - aby se vymknul - je naopak postaven na naprostém popření příběhovosti (například film Loni v Marienbadu). A kolem každého filmu je příběh o jeho vzniku - jak, proč a pro koho film vznikal.
Často se rovnou s filmem točí film o filmu. Pak je tu ještě spousta příběhů kolem filmu: reklamní kampaň na film, upoutávky, plakáty, speciální akce, slavnostní premiéry s celebritami, recenze a hodnocení. Pak přichází komunikace mezi lidmi samotnými. Filmy si mezi sebou vypravujeme, povídáme si o tom, které se nám líbí, nelíbí a proč. Často hned, když vyjdeme z kina, máme potřebu se s někým podělit o své zážitky, ať už příjemné, či nepříjemné.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.