Jedním z typů reklamy, které jsou stále relativně levné a zároveň čím dál účinnější, je propagace zboží a značek přímo v prodejně.
Obchodníci se s ní obrací také na naše podvědomí.
Cílí nejen na náš zrak, ale snaží se k nákupu povzbudit i vůněmi nebo možností vzít zboží do ruky.
Americká technologická společnost Alphabet, která je majitelem internetového vyhledávače Google, zvýšila v prvním čtvrtletí čistý zisk meziročně o 57 procent na 23,66 miliardy dolarů (zhruba 554 miliard Kč). Firma v čtvrteční výsledkové zprávě...
Americká technologická společnost Alphabet, která je majitelem internetového vyhledávače Google, zvýšila v prvním čtvrtletí čistý zisk meziročně o 57 procent na 23,66 miliardy dolarů (zhruba 554 miliard Kč). Firma v čtvrteční výsledkové zprávě...