Daniel Grunt, který je od loňského ledna generálním ředitelem skupiny Nova, má od mateřské PPF zadání, které představuje nesnadný manažerský oříšek. Přeměnit nejsledovanější tuzemskou televizi tak, aby vydělávala na rostoucím zájmu o online video a zároveň aby tím nepodřezávala větev klasického vysílání. Gruntův úkol tedy je rozvíjet placenou streamovací službu Voyo, ale zároveň nekonkurovat tradičnímu byznysu, který Nově přináší miliardy korun z televizní reklamy.

Zbývá vám ještě 95 % článku

Co se dočtete dál

  • V textu se ještě dozvíte:
  • Jak hodnotí ředitel Grunt byznys online videoték na Západě a jaké z toho plyne poučení pro Novu.
  • Jaké se Voyo poměřuje s Netflixem a ostatními platformami
  • Proč měla Nova loni historicky nejvyšší investice do vlastní tvorby pořadů
  • Jak se vyvíjí sledovanost Voyo
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se