Mezi maloobchodními řetězci na českém trhu si Lidl během 12 let vydobyl velmi silné postavení. Úspěšný je nejenom z pohledu růstu a zisku, boduje také na poli oblíbenosti mezi zákazníky. Přesto hledá další nástroje k posílení konkurenčních výhod. Jedním z nich by se měl stát projekt Manažer 21. století, zaměřený na vedoucí stávajících 230 prodejen.

"Vedoucí prodejny má u nás na starosti 15-30 lidí, které vede, podporuje je a řídí jejich práci. Mohli bychom tedy říci, že je v podstatě vysokým manažerem. Ve skutečnosti tomu tak ovšem úplně nebylo, byl vnímán jako takový první voják v linii. Nevyhýbal se fyzické práci a jinak to ani nešlo; vzhledem k cílům prodejny a jejímu obsazení to bylo nezbytné. V podstatě však neměl mnoho prostoru a času pro vlastní řídící práci," úvádí během našeho setkání Vít Pravda, jednatel společnosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se