Cesty, po kterých se v 21. století dostává zboží k zákazníkům, se mění, je přesvědčen Oldřich Bajer. A přesně to je jeden z důvodů, proč se rozhodl investovat desítky milionů korun do internetového obchodu s módouZoot.cz. Bajerův cíl je ambiciózní: "Módní revoluce v Česku."
HN: Četl jsem, že chcete demokratizovat módu v Česku. Co přesně to znamená?
Především pestrost. Český trh je relativně malý, a tak si ho mezi sebou velmi rychle rozdělily nadnárodní kolosy typu C&A a H&M. Pro menší značky je téměř nemožné sem proniknout. Je tak naprosto běžné, že se zde lidé potkávají ve stejných věcech. A ten, kdo zatouží po něčem jiném, většinou vyrazí na nákupy do Německa či Anglie. Internet nám najednou umožňuje ten trh znovu otevřít. My dnes v nabídce máme více než 250 značek a neustále přidáváme další. Nechceme být přístavem jednoho stylu, chceme být společností všech stylů. Věřím, že se s námi dobře obléknete, ať už jste modrý anebo zelený, hipster anebo bio. Budeme-li tímto směrem pokračovat - o čemž jsem pevně přesvědčen -, velmi rychle začneme konkurovat zavedeným značkovým řetězcům. Má-li se nám ale tato módní revoluce podařit, nesmíme si dovolit chybovat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.