Německá skupina Metro Group, která ve světě provozuje velkoobchody včetně českého Makra i maloobchodní sítě, nepořádá globální setkání s novináři a s analytiky pravidelně a jen tak. Letos ho společnost svolala do Berlína po celých čtyřech letech. Po tu dobu procházelo Metro transformací, kterou zástupci skupiny prohlásili pár set metrů od centrálního náměstí Alexanderplatz za dokončenou.

"Za poslední tři roky jsme se výrazně změnili. Začali jsme se na byznys dívat jinak, fungovali jsme částečně v krizovém režimu a nebyly to lehké časy," uvedl Olaf Koch, globální šéf celé skupiny, která podniká v 28 zemích světa.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se