Zatím tu stojí jen betonové sloupy. Za pár měsíců to ale bude místo, které má výrazně pomoci Makru v jeho nové strategii. Vedle svého velkoobchodu v pražských Stodůlkách totiž začal tento řetězec stavět unikátní kulinářské a školicí středisko. Otevřít jej chce příští rok na jaře. I díky tomuto centru hodlá Makro získat v Česku víc zákazníků z řad restaurací a dalších gastronomických zařízení.
"Tento segment má na českém trhu největší potenciál růstu," myslí si Guillaume Chene, generální ředitel Makra v Česku a na Slovensku. Nyní mají tito zákazníci na prodejích českého Makra zhruba třetinový podíl. Další třetinu pak představují nezávislí obchodníci, zbývající část tvoří firmy z ostatních oborů a individuální klienti.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.